Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Idag, 09:00
Pias Court ligger vid Verdandivägen / Anevägen i Odenslunda
Väsby AIK med sponsorer i samarbete med Väsby Kommun öppnar upp för innebandy på basketplanen i Odenslunda nu till helgen, fredag och lördag.
Sarg och mål och bollar kommer att finnas, så ta med dig klubba och kom ned och lira lite skön utebandy.
Öppet för ALLA att komma förbi och testa på, eller kanske haka på och lira lite spontan match?
Sargen kommer att stå uppställd följande preliminära tider
Fredag 26/6 ca 17:00-21:00(?)
Lördag 27/6 ca 10:00-16:00(?)
OBS! Vid dåligt väder kan eventet ställas in
Perfekt att ta med sig picknik och ta en fika på gräset till ljudet av klapprande klubbor, ljudet från zorro finter på plasten.
Väl mött önskar VÄSBY AIK Innebandy.
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies